test

torsdag 14 juni 2012

Sista minuten men ännu oklart

Juni är på hälft och så är också några kurser. Alla man talar med vill iväg på semester. Därför blir det en konfliktsituation. Man vill så gärna få allt undanstökat för att sedan kunna koppla av men vissa saker är omöjliga att veta i detta skede. Det går att minska stressen som förorsakas av osäkra kort. Bara man gör tydliga och klara instruktioner till sig själv så går det att fortsätta efter semestern. Om man antecknar precis vad som är gjort och vad som är ogjort.Vem man kontaktat och vem man ännu behöver tala med. Då går det litet lättare att släppa tankarna under ledigheten och att få den ostyckade lediga tid man så hett drömmer om.

1 kommentar:

  1. Jag tycker det fungerar utmärkt även för kortare ledigheter så där som en torsdag kväll eller ett veckoslut - att skriva ner allt jag måste komma ihåg att göra följande dag eller vecka, så vet jag att det finns på lappen och behöver inte ha det i huvudet alls utan kan lämna jobbet på jobbet. Och jag ser fram emot att skriva ner listan lö allt jag ska glömma bort och tänka på igen först efter semestern, men ännu är jag inte där.

    SvaraRadera